LFK Del 10

 Sofies perspektiv:
 
"HI" säger jag glatt och ger dem varsin stor kram. Harry ger de också en lätt kram innan han ställer sig bredvid mig igen. 
"We have missed you guys so much" säger Eleanor glatt och petar lite med fringret i sitt bruna vågiga hår. 
"I have missed you so much to" svarar jag och ler mot henne. "And I'm so glad that you came"
"It's so nice to be here" säger Danielle och skrattar lite. 
"We should maybe go in" säger Harry och tittar på tjejerna som står och hackar tänder. 
"Yeay, that's sound like an good idea" svarar Perrie med en hackande röst. Jag tar Harry i handen och visar vägen  in. Hallen är ganska stor, men när det står sex personer i den, så blev den helt plötsligt väldigt liten. 
"I have never been here before" säger Perrie och tittar nyfiket runt i rummet. 
"But I have" säger Elenor och ger Louis en lätt puss på munnen. 
"You"re not alone, Perrie" säger Danielle medan hon kämpar med att få av sin sko. 
"Where is Zayn" frågar Perrie plötsligt med en uppspelt röst. 
"Actually, I dont know" säger Harry med en fundersam blick "Zayn, they are here know!" skriker han så högt att folk på andra sidan jordklotet säkert hörde det. 
"What, already!?" Säger han medan han springer ner för trappan. 
"ZAYN" skriker Perrie och tystnar fort när han kommer fram runt hörnet. 
"Oh, sorry, I just came from the shower" säger han och tittar ner på handuken som är knuten runt magen. Perrie börjar fnissa och går fram och ger honom en kyss. 
"Come, show me your room" säger Perrie och tar hans hand. 
"Okay" säger han och ler ett stort leende. 
"Wait Zayn, where is Jacob and my parents? Frågar jag fort innan de hinner runda hörnet. 
"They took a walk with the dog" svarar han innan de fortsätter mot övervåningen. 
 
En liten del i alla fall. Ska försöka lägga ut en till idag  Blir ju lite konstigt nu i början, men det kommer nog bli bra snart. Ge gärna respons och feedback. Jag vill gärna höra saker jag kan förbättra😉
 
 

Kommentarer
Maja säger:

Den är jätte bra, ibland är det lite otydligt vems perspektiv det är!

Svar: Det ska jag tänka på, sen står det ju alltid vems perspektiv. Men den här delen blev väldigt rörig. Hoppas nästa blir bättre.)
matildasreallife.blogg.se

2013-01-02 | 09:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback